Szczegóły ogłoszenia:
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Zakres obowiązków
? bieżąca obsługa (telefoniczna i mailowa) użytkowników kart, klientów, partnerów;
? udzielanie informacji o produktach i ofercie;
? przyjmowanie reklamacji i zastrzeżeń zgłaszanych poprzez e-mail i telefon;
? przełączanie rozmów do właściwych pracowników/działów;
? wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
? budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Oczekiwania
? 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta;
? znajomość zasad profesjonalnej obsługi klienta;
? umiejętność nawiązywania kontaktu, prowadzenia rozmowy argumentacji, wywierania wpływu;
? znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
? otwartość i komunikatywność.
Oferta
? praca na pełny etat w oparciu o umowę o pracę;
? szeroki pakiet benefitów;
? możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz;
? praca w bardzo atrakcyjnej lokalizacji;
? premie kwartalne za realizację celów indywidualnych;
? możliwość awansu w strukturach firmy.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.