Dla Twojego bezpieczeństwa cały proces rekrutacyjny jest prowadzony online.*
Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych klientów szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim.
Start: 05.10.2020
Adres: Wołoska 24
Wymagania:
-
Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach contact/call center;
Zakres obowiązków:
? Obsługa klientów, głównie telefoniczna (czasem mailowa);
? Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie zgłoszeń w systemie;
. Budowanie dobrego wizerunku firmy.
? Budowanie dobrego wizerunku firmy
? Dbałość o najwyższą jakość procesów? Budowanie dobrego wizerunku firmy
? Dbałość o najwyższą jakość procesów
Oferujemy:
? Umowę zlecenie ze stawką
18,50 brutto/h
? Szkolenie przygotowujące do pracy (odpłatne jak standardowy dzień pracy);
? Praca w godzinach 8-20 od poniedziałku do piątku, oraz 10-18 w soboty (1- 2 w miesiącu)
. Przyjazną atmosferę :)
Nie zwlekaj, dołącz do naszego zespołu i zdobywaj nowe doświadczenia! Wyślij CV wraz z klauzulą dot. RODO na adres
joanna.wawer@teleperformance.com