Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy uzdolnionych językowo osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
z językiem niemieckimW związku z COVID-19 oferujemy szkolenie oraz pracę w trybie Home Office.
Kandydaci będą musieli jednorazowo pojawić się w naszej siedzibie (Katowice/Warszawa), w celu odebrania niezbędnego sprzętu.
ZADANIA:
- Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy, tablety
- Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim z Klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
- Budowanie dobrego wizerunku firmy
- Dbałość o najwyższą jakość procesów
OCZEKIWANIA:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
min B2/C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1/B2
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
- Sprawna obsługa MS Office
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Premie wynikowe
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie (forma zatrudnienia do wyboru przez Kandydata)
- Szkolenia wdrożeniowe
- Elastyczny grafik pracy
- Realną ścieżkę kariery
Dla Twojego bezpieczeństwa cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie – więc nie wahaj się, wyślij nam swoje CV.
Aplikuj przez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=80dec251e8bf4bbba7541e5092d481a9