Asystent ds. Sieci Agencyjnej

dodano: 2021.10.13 ważne do: 2022.01.29 wyświetleń: 19
Szczegóły ogłoszenia:
Dla klienta z branży handlowej poszukujemy zdalnego Asystenta do Działu Rozwoju Sprzedaży.  Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zbieranie i analizowanie danych ściśle związanych z branżą handlową, obsługę reklamacji, monitorowanie inwentaryzacji.   
Oferta jest skierowana do osób posiadających umiejętności analityczne, wyróżnia je dokładność, umiejętność wychwytywania nieprawidłowości oraz sprawne korzystanie z funkcjonalności Excela. Zapraszamy do aplikowania. 
 
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Sieci-Agencyjnej/4876-2930-25-f1e-3756.html  
 
W swojej codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za: 
  • zbieranie, wprowadzanie i analizę danych związanych z rozliczeniami (m.in. straty zawinione, koszty szkoleń, itp.), 
  • udzielanie odpowiedzi na reklamacje złożone przez Agentów (przy współpracy z przełożonym), 
  • komunikowanie wskazówek biznesowych do Agentów, 
  • raportowanie i komunikowanie wyników związanych z rozliczeniami prowizyjnymi, 
  • zarządzanie i obsługę baz danych:  
  • Dane Agentów (nazwa firmy, kontakt, numer konta, itp.), 
  • Szkolenia Agentów (dane związane z realizacja szkoleń), 
  • Inwentaryzacja Sklepów Agencyjnych (dane związane z inwentaryzacją), 
  • aktywną współpracę zdalną z: Agentami, Kierownikiem Regionalnym, Koordynatorami. 
 
Oczekujemy: 
  • mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, 
  • umiejętności właściwej interpretacji umów, 
  • doświadczenia w pracy związanej z analizą danych (mile widziane z dziedziny handlu), 
  • co najmniej średniozaawansowanej umiejętnością pracy w Excelu (np. tworzenie raportów z użyciem tabel przestawnych, używanie funkcji wyszukaj pionowo, sortowanie danych), 
  • osoby odważnej w kontakcie, pewnej siebie, asertywnej, ale też dokładnej, skrupulatnej i spostrzegawczej, 
  • kogoś, kto sprawnie i w sposób zrozumiały komunikuje się za pośrednictwem telefonu, maila, aplikacji przeznaczonych do pracy zdalnej. 
 
Oferujemy: 
  • pracę w 100% zdalną w stabilnej na rynku firmie, 
  • umowę o pracę, 
  • telefon, laptop, 
  • solidne wdrożenie wstępne na początku współpracy, 
  • wsparcie przełożonych oraz pracowników fundacji, 
  • opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy. 
 
Mail do składania aplikacji: rekrutacja@feelcomfort.pl  
Kontakt
FEEL COMFORT
ul. Komitetu Obrony Robotników 56, 02-146 Warszawa, woj. mazowieckie Pokaż na mapie
Kontakt
Podziel się:
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
KLIKNIJ !!! i DODAJ SIĘ NSZEJ SPOŁECZNOŚCI :) KLIKNIJ !!!! GRUPA "OGŁOSZENIA WARSZAWA" ------------------------------------KLIKNIJ !!! i DODAJ SIĘ NSZEJ SPOŁECZNOŚCI :) KLIKNIJ !!!! GRUPA "OGŁOSZENIA WARSZAWA". -------------------------------