Szczegóły ogłoszenia:
HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
Dla jednego z Klientów, międzynarodowej firmy z branży elektroniki użytkowej, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/Asystentka Biura.
ZADANIA :
- Kompleksowa obsługa recepcji
- Koordynacja i dystrybucja korespondencji
- Odbieranie połączeń telefonicznych
- Obsługa i organizacja spotkań, zebrań, etc.
- Przygotowywanie raportów ewidencji czasu pracy i rozliczeń administracyjnych
- Rozliczanie faktur działu administracyjnego
- Zapewnianie zaopatrzenia biura w artykuły spożywcze oraz materiały biurowe
- Dbanie o wizerunek firmy, biura, wygląd sal konferencyjnych i innych pomieszczeń
- Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli) i rozliczanie kosztów z nimi związanych
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy
- Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
OCZEKIWANIA :
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z administracją
- Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysokie umiejętności organizacyjne
- Skrupulatność i sumienność w realizacji powierzonych zadań
- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
OFERTA :
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku